fredag 1 mars 2019

Nya stickrum



Om någon undrar om jag har slutat sticka så stämmer det - men bara tillfälligt! Flytt på gång - från hus till lägenhet. Totalt kommer det att innebära väsentligt mindre yta att breda ut sig på. Men; eftersom jag kommer att bo ensam kommer jag att unna mig lyxen att ha två stickmaskiner uppe samtidigt - en SilverReed 840 i sovrummet och en Brother 970 i vardagsrummet. Återstår att hitta en lösning för hur garnförrådet ska exponeras, men när det är löst lovar jag att dra igång igen.






5 kommentarer:

  1. Lycka till med flytten och jag ser fram emot att du ska fortsätta sticka och lägga upp nya inlägg! De ger mig alltid nya idéer och inspiration.

    SvaraRadera
  2. good luck in your new place. it is going to work out fine. ask me how i know.

    SvaraRadera
  3. Där kommer du säkert att trivas. Vilken fantastisk ljus och fin hörna du har för den ena stickmaskinen.

    SvaraRadera